CZ SK

Servis

Videonávody k péči a údržbě sluchadel Phonak

Typy oprav

Servis sluchadel Phonak

Záruční oprava:

Na sluchadlo poskytujeme záruku v délce 24 měsíců od data prodeje sluchadla koncovému uživateli. Datum prodeje sluchadla je lékařem zaznamenáno do záručního listu, který je součástí uživatelské příručky sluchadla.

Záruka je neplatná při chemickém, mechanickém, či tepelném poškození sluchadla uživatelem, dále při zatečení ušním mazem či jinou tekutinou. Záruka se vztahuje na všechny poruchy nezaviněné uživatelem sluchadla.

Pozáruční oprava:

Sluchadlo po záruce je opraveno podle stanoveného postupu servisního místa. Doporučujeme nás předem kontaktovat prostřednictvím telefonu nebo e-mailu a dohodnout si konkrétní termín schůzky, abychom zajistili rychlé přijetí vašeho sluchadla k opravě bez zbytečného čekání. 

Doporučujeme základní údržbu sluchadel:

  1. Sluchadla denně vysoušejte.
  2. Filtry a hák měňte každé 2-3 měsíce.
  3. Pravidelně kontrolujte hadičku, v případě ztvrdnutí/prasknutí požádejte o její výměnu.
  4. Používejte pouze baterie určené do sluchadel (zinko-vzduchové).

Více informací o údržbě najdete v rubrice Údržba sluchadel nebo Časté dotazy.

Centrální servis

Centrální servis je součástí pobočky v Brně (kompletní oprava všech typů sluchadel):

Části sluchada

REJA spol. s r. o., Příkop 843/4 (2. patro), 602 00 Brno

tel. pobočka: +420 513 033 852

tel. servis: +420 513 034 273

e-mail: servis.phonak@reja.cz

 

Provozní doba:

   Dopoledne  Odpoledne
Pondělí 8:00 - 12:00 hod  13:00 - 17:30 hod
Úterý 8:00 - 12:00 hod 13:00 - 16:00 hod
Středa 8:00 - 12:00 hod  13:00 - 16:00 hod
Čtvrtek 8:00 - 12:00 hod 13:00 - 16:00 hod
Pátek 8:00 - 11:30 hod  

 

 

 

 

Servisní místa

Základní servis sluchadel je možný i na ostatních pobočkách:

Servis Phonak Praha Servis Phonak Hradec Králové Servis Phonak Ostrava Servis Phonak Opava
Servis Phonak České Budějovice Servis Phonak Ústí nad Orlicí Servis Phonak Olomouc  Servis Phonak Kolín
Servis Phonak Plzeň Servis Phonak Trutnov    

Před návštěvou jakékoliv pobočky se předem telefonicky objednejte!

Jak správně zaslat sluchadlo do servisu

Níže popis postupu, jak správně zaslat sluchadlo do opravy pomocí pošty či jiného dopravce.

  1. Ujistěte se, že vlastníte sluchadlo značky Phonak. Informaci zjistíte z uživatelské příručky, servisního pasu sluchadla nebo z dokladu o koupi od lékaře. 
  2. Stáhněte si průvodku k servisu a řádně ji vyplňte - viz odkaz níže Průvodka ke stažení.
  3. Alternativou k bodu 2 je sepsání průvodního dopisu, který bude obsahovat Vaše jméno, adresu, telefonní číslo, emailovou adresu a popis závady. Kontakty jsou důležité pro infomování klienta o ceně opravy a následnému zpětnému zaslání opraveného sluchadla.
  4. Připravte si sluchadlo, záruční list/servisní pas sluchadla, řádně vyplněnou průvodku k servisu nebo průvodní dopis, pevnou krabičku a výplňový materiál na vystlání krabičky.
  5. Vše řádně zabalte a pošlete jakoukoliv přepravní společností. Doporučujeme zásilku pojistit ve výši přibližné ceny sluchadla. 
  6. Zašlete na adresu centrálního servisu nebo nejbližší pobočky REJA spol. s r. o.

PRŮVODKA KE STAŽENÍ ZDE

Upozornění: Produkty značky Phonak jsou zdravotnické prostředky. Před jejich použitím si pečlivě pročtěte návod k použití a informace, které se vztahují k bezpečnému používání.

Multifunkční doplněk Phonak pro sluchadla všech značek

Předvolby soukromí

Používáme cookies, abychom Vám umožnili pohodlné prohlížení webu a díky analýze provozu webu neustále zlepšovali jeho funkce, výkon a použitelnost.

Zásady ochrany soukromí

Ukázat podrobnosti
Naše webová stránka ukládá data na vašem zařízení (cookies a úložiště prohlížeče), aby bylo možné identifikovat vaši relaci a dosáhnout základní funkčnosti platformy, zážitku z prohlížení a zabezpečení.

Můžeme ukládat data na Vašem zařízení (soubory cookies a úložiště prohlížeče), abychom mohli poskytovat doplňkové funkce, které zlepšují Váš zážitek z prohlížení, ukládat některé Vaše preference bez uživatelského účtu nebo bez přihlášení, používat skripty a/nebo zdroje třetích stran, widgety atd.

Použití analytických nástrojů nám umožňuje lépe porozumět potřebám našich návštěvníků a tomu, jak naši stránku používají. Můžeme použít nástroje první nebo třetí strany ke sledování nebo zaznamenávání Vašeho procházení našich webových stránek, k analýze nástrojů nebo komponent, se kterými jste interagovali nebo je používali, k zaznamenávání konverzních událostí a podobně.

Můžeme používat soubory cookie a nástroje třetích stran k vylepšení nabídky produktů a/nebo služeb naší nebo našich partnerů, její relevance pro Vás na základě produktů nebo stránek, které jste navštívili na tomto webu nebo na jiných webových stránkách.

Přihlášení

SOUHLAS

Tyto internernetové stránky jsou určeny výhradně odborným pracovníkům ve zdravotnictví. Následující informace nejsou určeny pro laickou veřejnost.

Potvrzuji, že jsem odborníkem ve smyslu § 2a zákona č. 40/1995 Sb., o regulaci reklamy, ve znění pozdějších předpisů, a jsem srozuměn s obsahem zákonné definice pojmu odborník.

Beru na vědomí, že informace obsažené dále na těchto stránkách nejsou určeny laické veřejnosti, nýbrž zdravotnickým odborníkům, a to se všemi riziky a důsledky z toho plynoucími pro laickou veřejnost.

Potřebujete-li nás kontaktovat, zavolejte na tel. 463 034 343.