CZ SK

Servis

Servis sluchadel Phonak

Typy oprav:

Záruční oprava:

Na sluchadlo poskytujeme záruku v délce 24 měsíce od data prodeje sluchadla koncovému uživateli. Datum prodeje sluchadla je lékařem zaznamenáno do záručního listu, který je součástí uživatelské příručky sluchadla.

Záruka je neplatná při chemickém, mechanickém, či tepelném poškození sluchadla uživatelem, dále při zatečení ušním mazem či jinou tekutinou. Záruka se vztahuje na všechny poruchy nezaviněné uživatelem sluchadla.

Pozáruční oprava:

Sluchadlo po záruce je opraveno podle stanoveného postupu servisního místa. Doporučujeme nás předem kontaktovat prostřednictvím telefonu nebo e-mailu a dohodnout si konkrétní termín schůzky, abychom zajistili rychlé přijetí vašeho sluchadla k opravě bez zbytečného čekání. 

Doporučujeme základní údržbu sluchadel:

  1. Sluchadla denně vysoušejte
  2. Filtry a hák měňte každé 2-3 měsíce
  3. Pravidelně kontrolujte hadičku, v případě ztvrdnutí/prasknutí požádejte o její výměnu
  4. Používejte pouze baterie určené do sluchadel (zinko-vzduchové)

Více informací o údržbě najdete v rubrice Údržba sluchadel nebo Časté dotazy.

Servisní místa

Centrální servis (kompletní oprava všech typů sluchadel):

Části sluchada

REJA spol. s r. o., Příkop 843/4 (2. patro), 602 00 Brno

tel.: 513 033 852

email: servis.phonak@reja.cz

 

Provozní doba centrálního servisu:

   Dopoledne  Odpoledne Pouze na objednání
Pondělí 8:00 - 12:00   od 12:00 hod
Úterý 8:00 - 12:00 13:00 - 15:00 od 15:00 hod
Středa 8:00 - 12:00   od 12:00 hod
Čtvrtek 8:00 - 12:00 13:00 - 15:00 od 15:00 hod
Pátek 8:00 - 12:00   od 11:30 hod

 

 

 

 

 

Servisní práce na ostatních pobočkách:

Na následujících pobočkách se provádí čištění, výměna náhradních spotřebních dílů a měření elektroakustických parametrů všech typů sluchadel Phonak:

Pobočka Praha Pobočka Ostrava  Pobočka Ústí nad Orlicí

U následujících poboček se provádí výměna náhradních spotřebních dílů pouze po telefonickém objednání:

Pobočka Hradec Králové Pobočka Opava  

 Před návštěvou jakékoliv pobočky Vám doporučujeme se telefonicky objednat.

Jak správně zaslat sluchadlo do servisu

V několika bodech zde shrneme, jak správně zaslat sluchadlo do opravy pomocí pošty či jiného dopravce.

  1. Ujistěte se, že vlastníte sluchadlo značky Phonak. Informaci zjistíte z uživatelské příručky, servisního pasu sluchadla nebo z dokladu od lékaře. 
  2. Stáhněte si průvodku k servisu a řádně ji vyplňte (viz odkaz níže Průvodka ke stažení).
  3. Alternativou k bodu 2 je sepsání průvodního dopisu, který bude obsahovat Vaše jméno, adresu, telefonní číslo, emailovou adresu a popis závady. Kontakty jsou důležité pro infomování klienta o ceně opravy a následnému zpětnému zaslání opraveného sluchadla.
  4. Připravte si sluchadlo, záruční list/servisní pas sluchadla, řádně vyplněnou průvodku k servisu nebo průvodní dopis, pevnou krabičku a výplňový materiál na vystlání krabičky.
  5. Vše řádně zabalte a pošlete jakoukoliv přepravní společností. Doporučujeme balík pojistit ve výši přibližné ceny sluchadla. 
  6. Zašlete na adresu centrálního servisu nebo pobočky REJA spol. s r. o.

PRŮVODKA KE STAŽENÍ ZDE

Více informací

 

Přihlášení

Tato stránka používá cookies. Vice info