CZ SK

Proč mi sluchadlo nefunguje, přestože jsem do něj vložil novou baterii?

Pokud sluchadlo nefunguje i za předpokladu, že jste použili novou baterii, jeho nefunkčnost může být způsobena z vícero důvodů:

  • Po odstranění nálepky na baterii jste nepočkali 2 minuty pro její aktivaci
  • Baterie může být na povrchu promáčklá, což způsobí její špatný kontakt v prostoru přihrádky baterie ve sluchadle
  • Baterie je vybitá, i když se jedná o novou baterii (velmi vzácně; eventuálně vzniklé nesprávným způsobem skladování)
  • Nečistota v přihrádce baterie ve sluchadle, která způsobuje vadný kontakt; případně oxidace kontaktů způsobená vlhkostí ve sluchadle
  • Do přihrádky baterie ve sluchadle jste vložili nesprávný typ baterie (např. menší než je určený)

V případě, že se nefunkčnost baterie netýká ani jednoho z výše uvedených bodů, kontaktujte prodejce pro řešení problému.

Multifunkční doplněk Phonak pro sluchadla všech značek

Předvolby soukromí

Používáme cookies, abychom Vám umožnili pohodlné prohlížení webu a díky analýze provozu webu neustále zlepšovali jeho funkce, výkon a použitelnost.

Zásady ochrany soukromí

Ukázat podrobnosti

Přihlášení

SOUHLAS

Tyto internernetové stránky jsou určeny výhradně odborným pracovníkům ve zdravotnictví. Následující informace nejsou určeny pro laickou veřejnost.

Potvrzuji, že jsem odborníkem ve smyslu § 2a zákona č. 40/1995 Sb., o regulaci reklamy, ve znění pozdějších předpisů, a jsem srozuměn s obsahem zákonné definice pojmu odborník.

Beru na vědomí, že informace obsažené dále na těchto stránkách nejsou určeny laické veřejnosti, nýbrž zdravotnickým odborníkům, a to se všemi riziky a důsledky z toho plynoucími pro laickou veřejnost.

Potřebujete-li nás kontaktovat, zavolejte na tel. 463 034 343.