CZ SK

Servis

Servis sluchadel Phonak

Rozdělení oprav:

Záruční opravy:

Na sluchadlo poskytujeme záruku v délce 24 měsíce od data prodeje sluchadla koncovému uživateli. Termín prodeje sluchadla je lékařem zaznamenán do záručního listu, který je součástí uživatelské příručky sluchadla.

Záruka je neplatná při chemickém, mechanickém, či tepelném poškození sluchadla uživatelem, dále při zatečení ušním mazem či jinou tekutinou. Záruka se vztahuje na všechny poruchy nezaviněné uživatelem sluchadla.

Pozáruční opravy:

Sluchadlo po záruce je opraveno podle stanoveného postupu servisního místa. Doporučujeme nás předem kontaktovat prostřednictvím telefonu nebo e-mailu a dohodnout si konkrétní termín schůzky, abychom zajistili rychlé přijetí Vašeho sluchadla k opravě bez zbytečného čekání. 

 

Doporučujeme základní údržbu sluchadel:

  1. Sluchadla denně vysoušejte
  2. Filtry a hák měňte každé 2-3 měsíce
  3. Kontrolujte pravidelně hadičku, v případě ztvrdnutí/prasknutí požádejte o její výměnu
  4. Používejte pouze baterie určené do sluchadel (zinko-vzduchové)

Více informací můžete nalézt také v rubrice Časté dotazy

Servisní místa

Centrální servis (kompletní oprava všech typů sluchadel) :

Části sluchada

REJA spol. s r. o., Příkop 843/4 (2. patro), 602 00 Brno

Kontakt na centrální servis:

Tel.: 513 033 852

email: servis.phonak@reja.cz

 

Provozní doba centrálního servisu:

  Dopoledne Odpoledne Pouze na objednání
Pondělí 8:00 - 12:00   od 12:00 hod
Úterý 8:00 - 12:00 13:00 - 15:00 od 15:00 hod
Středa 8:00 - 12:00   od 12:00 hod
Čtvrtek 8:00 - 12:00 13:00 - 15:00 od 15:00 hod
Pátek 8:00 - 12:00   od 11:30 hod

 

 

 

 

 

 

 

Servisní práce na ostatních pobočkách:

Na následujících pobočkách se provádí čištění, výměna náhradních spotřebních dílů a měření elektroakustických parametrů všech typů sluchadel Phonak:

Pobočka Praha Pobočka Ostrava  Pobočka Ústí nad Orlicí

 

U následujících poboček se provádí výměna náhradních spotřebních dílů pouze po telefonickém objednání :

 

Pobočka Hradec Králové Pobočka Opava Pobočka Rychnov nad Kněžnou

 

Před navštívením jakékoliv pobočky Vám doporučujeme se telefonicky objednat.

 

Jak správně zaslat sluchadlo do servisu

V několika bodech zde shrneme, jak správně zaslat sluchadlo do opravy pomocí pošty či jiného dopravce.

  1. Nejprve se ujištěte, že vlastníte sluchadlo značky Phonak. Informaci zjistíte z uživatelské příručky, servisního pasu nebo z dokladu od lékaře. 
  2. Stáhněte si průvodku k servisu a řádně ji vyplňte (ke stažení na odkaze níže)
  3. Alternativou k bodu 2 je sepsání průvodního dopisu, který bude obsahovat jméno, adresu, telefonní číslo, emailovou adresu a popis závady. Kontakty využijeme pro infomování o ceně opravy a následné zpětné zaslání opraveného sluchadla klientovi.
  4. Připravte si sluchadlo, záruční list/servisní pas, řádně vyplněnou průvodku k servisu nebo průvodní dopis, pevnou krabičku a plnivo na vystlání krabičky.
  5. Vše řádně zabalte a pošlete jakoukoli přepravní společností. Doporučujeme balík pojistit ve výši přibližné ceny sluchadla. 
  6. Zašlete na adresu centrálního servisu nebo jakékoliv z poboček REJA spo. s.r.o

 

PRŮVODKA KE STAŽENÍ ZDE

 

Více informací

Přihlášení

Tato stránka používá cookies. Vice info